Odrasli

 Tel: 031 213 538, Fax: 031 213 537

Odrasli

Odrasli

GYM BODY

Što je zapravo GYM BODY program?

Ono što je najbitnije kod ovakvog tipa treninga je utjecaj na razvoj svih motoričkih sposobnosti te pokušaj prijenosa naučenog u svakodnevni život, odnosno olakšanje svakodnevnih životnih potreba.

GYM BODY trening označava koncept treninga kojim se utječe na istovremeni razvoj što većeg broja motoričkih i funkcionalnih sposobnosti i osobina te na sastav tijela. Drugim riječima, GYM BODY trening će utjecati na razvoj motoričkih sposobnosti (snaga, jakost, koordinacija, ravnoteža, mišićna izdržljivost, brzina, fleksibilnost), energetskih sustava (fosfatni, glikolitički i aerobni) te na smanjenje masnog tkiva (potkožnog i visceralnog) i povećanje mišićne mase.

Za razliku od klasičnog bodybuilding treninga, kod GYM BODY trening rekviziti su drukčiji, a i metode vježbanja se bitno razliku od ‘pumpanja’ u teretani. U treningu se trenira cijelo tijelo, suprotno od izolacija po mišićnim grupama koje možemo naći u klasičnom fitnessu.

Ono što razlikuje ovaj trening od nekih drugih treninga (powerlifting, weightlifting, bodybuilding...) nije njihova ne-funkcionalnost već izbor rekvizita i vježbi.

Rekviziti i sprave koji se koriste za treninge su girje (kettlebell), medicinske lopte, trx, elastične trake, male ručice za sklekove, švedske ljestve, a tu je i naravno veliki repertoar vježbi koje se izvode samo sa težinom vlastitog tijela i nema nikakvih izolacijskih vježbi kao u bodybuildingu tipa podjele na biceps, triceps i slično.

Specifičnost GYM BODY trening u Centru Sokol je i veliki izbor specifičnih gimnastičkih pokreta i vježbi koje se koriste u trenažnom procesu vrhunskih gimnastičara, a prilagođeni su svakome bez obzira na spol, uzrast i dob (npr. stoj na rukama, kosi stoj, stoj na glavi, svijeća, most, zvijezda i slično).

Raspored treninga možete pronaći OVDJE.

 

GYM CYCLING

GYM CYCLING program je grupni trening na statičkim biciklima nadopunjen s gimnastičkim vježbama oblikovanja. Sam program, poput GYM BODY programa, osmišljen je i razvijen od strane stručnog tima Gimnastičkog društva Osijek – Žito.

GYM CYCLING program simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps (izmjena sjedećeg i stojećeg položaja) te sprint (utrka). Sam program, osim gimnastičkih vježbi oblikovanja, uključuje i vježbe snage trupa i ramenog pojasa.

GYM CYCLING program je ciljno usmjeren princip vježbanja, jednako namijenjen rekreativcima kao i vrhunskim sportašima. U osnovi je riječ o grupnom obliku treninga, ali prilagođen pojedincu. Naglasak je na intenzitetu treninga gdje si pojedinci mogu prilagoditi intenzitet u skladu sa svojim sposobnostima. Jednako je namijenjen muškim i ženskim vježbačima bez obzira na starosnu dob.

Idealan je za mršavljenje i definiciju jer se na treningu srednjeg intenziteta izgubi i do 500 Kcal u 40 minuta. GYM CYCLING je savršen trening i za osobe s problemima u zglobovima kad je bilo koji agresivniji oblik vježbanja zabranjen (aerobic, trčanje i slično).

Idealan i za trudnice jer nema poskoka niti bilo kojih sličnih gibanja koja mogu biti štetna.

Jednostavno, GYM CYCLING program je za sve, i svatko si može prilagoditi trening prema svojim potrebama i mogućnostima uz pomoć savjeta instruktora. Zabavan i dinamičan, uz motivirajuću glazbu, omogućuje psihički odmor i adekvatan fizički napor.

Raspored treninga možete pronaći OVDJE.

Share it!

Kontakt

Kralja Zvonimira 5, Osijek
Phone: 031 213 538
Fax: 031 213 537
Email: ivana@gdosijek.hr

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok Decline