Tel: 031 213 538, Fax: 031 213 537

GIMNASTIKA ZA ODRASLE

GIMNASTIKA ZA ODRASLE

Većina odraslih vjeruje da gimnastička rekreacija je nešto što je isključivo namijenjeno djeci. I u tome vrlo griješe! Gimnastika za odrasle u posljednje vrijeme okuplja sve veći broj vježbača rekreativaca i mnogima otkriva prednosti bavljenja ovim oblikom rekreacije.

Program gimnastičke rekreacije za odrasle namijenjen je rekreativcima koji žele razviti koordinaciju, fleksibilnost i snagu tijela, a k tome se još zabaviti i naučiti nove vještine. Fokus treninga je na vježbama razvijanja snage uz pomoć vlastite težine za sve grupe mišića (ruke, noge, trbuh i leđa) kao i uz korištenje sprava. Pored toga, rade se vježbe fleksibilnosti (statičko i dinamičko istezanje) te usavršavanje osnovnih gimnastičkih elemenata.

Ovaj oblik rekreacije nosi niz prednosti za sve koji se odluče baviti gimnastikom u odrasloj dobi, a samo neke od njih su:

•    postat ćete snažni(ji) – iako možda niste pretpostavili, gimnastičari su među najsnažnijim sportašima. Izvođenje gimnastički vježbi pomoći će vam u razvoju snage cijelog tijela na specifičan i fokusiran način
•    postat ćete fleksibilniji i povećati koordinaciju – izvođenje čak i jednostavnih gimnastičkih vježbi na samom početku treninga vrlo brzo će rezultirati povećanjem fleksibilnosti. Također redovito bavljenje gimnastičkom rekreacijom povećat će koordinaciju cijelog tijela
•    pobijedit ćete strah od neuspjeha – kada po prvi put budete samostalno radili stoj na rukama, vjerojatno ćete biti užasnuti. Čak i ako je iskusan trener uz vas, osjećaj straha bit će prisutan. Ali kada ovladate tom vještinom i uspješno izvedete nekoliko zahtjevnih gimnastičkih elemenata, osjećaj samopouzdanja potaknut će vas na pozitivne promjene i u ostalim sferama osobnog i profesionalnog života
•    naučit ćete kako pasti bez da se ozlijedite – ovo je vještina kojom trebaju ovladati djeca od najranije dobi, ali s vremenom većina odraslih zaboravi kako – ispravno pasti. Gimnastika pomaže, kako djeci tako i odraslima, da razviju osjećaj ravnoteže i uči ih kako pasti na ispravan način bez ozljeđivanja
•    zabavit ćete se – izvođenje gimnastičkih vježbi nakon nekog vremena postaje čista zabava – uživat ćete u izvođenju stoja na rukama i salta. Pored toga često ćete se nasmijati samima sebi, ali i kolegama na treningu, a svi znamo da dobro raspoloženje i smijeh pozitivno utječu na psihičko i tjelesno zdravlje!

Raspored treninga možete pronaći OVDJE.

Share it!

Kontakt

Šećeranski dom - Ul. Krste Frankopana 99, Osijek
Phone: 031 213 538
Fax: 031 213 537
Email: ivana@gdosijek.hr

Prijava na newsletter